Reklamacje z tytułu rekojmi

  1. Reklamacje dotyczące zakupionych towarów oraz dotyczące działania Sklepu Internetowego należy kierować na adres e-mail reklamacje@zwierzęce-smakołyki.pl
  2. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przesłanie na adres e-mail podany w pkt.1 formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki z reklamowanym towarem.
  3. Podstawą do przyjęcia zgłoszenia może być każdy dowód sprzedaży potwierdzający zakup: paragon, wyciąg z konta, faktura.
  4. Po złożeniu przez Klienta formularza reklamacyjnego Sprzedawca jest zobowiązany na poinformowanie Klienta o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania ww. formularza
  5. W celu wykonania uprawnień związanych z niezgodnością Produktu z umową, Klient powinien zgłosić do Sklepu Internetowego, który produkt jest niezgodny z umową, przedstawić dowód zakupu reklamowanego Produktu, oraz opisać na czym polega niezgodność. W miarę możliwości, jeśli Klient dołączy dokumentację zdjęciową, może ona ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
  6. W przypadku, w którym Sklep odpowiada za niezgodność produktu z umową, rozstrzygając reklamację, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi odpowiedzialności sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową oraz biorąc pod uwagę żądania Klienta ma w pierwszej kolejności prawo do niezwłocznej naprawy bądź wymiany.
  7. Klient może złożyć żądanie reklamacyjne polegające na wymianie rzeczy wolnej od wad (jeśli jest dostępna) lub na inną rzecz o tej samej wartości lub wnioskować o usunięcie wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
  8. Sprzedawca zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny o którym mowa w Regulaminie 9 ust. 11 niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
  9. Wniosek reklamacyjny podpisany przez Klienta jest dokumentem, którym musi posługiwać się on w kontakcie ze sklepem w przypadku chęci uzyskania informacji o stanie procesu reklamacyjnego
  10. Klient ma prawo odwołać się od decyzji reklamacyjnej. Taki dokument należy złożyć na adres mailowyreklamacje@celebrytka-sklep.pl w terminie 14 dni od dnia otrzymania ww. decyzji.
  11. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dołączenie formularza reklamacyjnego.
  12. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.